Zu - wysokiej jakości zegarki z wymiennymi paskami! Japoński Mechanizm, Wodoodporność, Mineralne Szkiełko, Odporność na zarysowania. Szybka i łatwa zmiana stylu!
Gwarancja i Reklamacje

Pobierz Instrukcję Zu

Zegarki Zu objęte są roczną gwarancją - od daty zakupu.

Zakres gwarancji:

  • wady materiałowe 
  • wady produkcyjne

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłową eksploatacją i pielęgnacją
  • uszkodzeń spowodowanych wypadkami, uszkodzeń mechanicznych (np. potłuczenia, zarysowania)
  • uszkodzeń spowodowanych  normalnym zużyciem (np. zagniecenia, zarysowania, zmechacenia)
  • uszkodzeń spowodowanych w wyniku napraw poza serwisem Zu
  • baterii, szkła, bransolety, paska

Aby skorzystać z gwarancyjnych uprawnień należy przedstawić kopię dowodu zakupu.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację:

- wypełnij Formularz lub opisz problem 

- pokaż powstałą wadę na zdjęciach 

Formularz lub Opis i Zdjęcia  wyślij nam drogą mailową na adres: sklep@zu-watch.pl

Damy znać jak procesować sprawę dalej.

 

Możesz bez zgłaszania drogą mailową przejść do kroku: 

Naprawa w ramach gwarancji:

  • Wypełnij Formularz i załącz go do paczki 
  • Zapakuj  produkt: produkt na czas transportu  należy zabezpieczyć folią bąbelkową i dodatkowym opakowaniem zewnętrznym (kartonik, koperta bąbelkowa itp.). 
  • Produkt wraz z Formularzem wyślij na adres: Zu-watch, ul. Słoneczna 16/2 80-322 Gdańsk

Nie odbieramy przesyłek awizowanych i przesyłek za pobraniem.

Koszt wysyłek w przypadku uzasadnionej reklamacji rekompensujemy po potwierdzeniu istnienia wad produktów (max do 18zł - zwrot na konto klienta lub kupon rabatowy na zakupy). W przypadku istnienia zgłaszanej wady - Klient może wyrazić zgodę na - inną niż wymieniona powyżej -rekompensatę poniesionych kosztów wysyłki dodatkowym, tj. wybranym przez Klienta gratisowym paskiem do zegarka (z kategorii paski silikonowe), dołączonym do przesyłki zwrotnej (w tym wypadku bez zwrotu 18zł)

Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.

Koszt przesyłki naprawionego/wymienionego na nowy towaru do Klienta ponosi Sklep.

W przypadku braku możliwości naprawy zegarka w ramach gwarancji - zostanie on wymieniony na nowy, wolny od wad produkt o tych samych parametrach (rozmiar, kolor, materiał).

Gwarancja nie ogranicza, nie wyłącza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium