
Zwroty lub wymiana produktu
30 dni! Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań lub ma wadę fabryczną, masz prawo go zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od otrzymania paczki.
Pamiętaj! Aby dokonać zwrotu lub wymiany zachowaj dokument potwierdzający dokonanie zakupu produktu zwracanego/wymienianego (np. paragon lub mail z nr zamówienia).
Produkt do zwrotu lub wymiany musi spełniać warunki:
- produkt musi być kompletny (paski, nakładki charms, inne elementy)
- być w idealnym stanie (nie noszący śladów użytkowania)
- być w oryginalnym i kompletnym opakowaniu z oryginalnymi metkami/oznaczeniami
- z foliami zabezpieczającymi, materiałami reklamowymi z paczki - kompletna zawartościa paczki
Koszt wysłania towaru do Sklepu w przypadku wymiany lub zwrotu pokrywa Klient .
Paczkę zwrotną w przypadku wymiany lub reklamacji wysyłamy bezpłatnie
Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt Zu:
1) Upewnij się, że spełnia warunki zwrotu lub wymiany (powyżej)
2) Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu lub wymiany
- wypełnij formularz lub po prostu opisz sprawę (załączając szczegóły jak np. nr zamówienia) i wyślij do nas mailem: sklep@zu-watch.pl
3) Wysyłka - załącz do paczki:
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu - formularz
- paragon jeśli to jedyny dowód zakupu
- produkt opakowany w oryginalne opakowanie i zabezpieczony - wg powyżej podanych informacji
Komplet odeślij na adres:
Zu-watch ul. Bydgoska 16 78-600 Wałcz
W ciągu 30 dni od zakupu musimy otrzymać paczkę z towarem (nie sam formularz).
Nie odbieramy przesyłek awizowanych i za pobraniem!
Jeśli zwracany produkt będzie spełniał warunki, dokonamy zwrotu środków niezwłocznie po jego akceptacji, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem.
W przypadku chęci dokonania wymiany produktu na inny, wyślemy go do Ciebie na nasz koszt po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu poprzedniego produktu.